feb
27

Mert velem vagy

| Szerző: LalaParanoia | 9:42 pm

Több száz álmom porbahullt
Több száz álmom már elmúlt
Több száz új álmom van
A közös álmunk súgd a fülembe hallkan
Mond azt,hogy velem akarsz lenni
Mond azt,hogy nem fogsz soha elmenni
Érezem,hogy fogod a kezem
Érezzem,hogy mindig itt vagy nekem
Érezd,hogy veled vagyok
Tudd,hogy benned sose csalódhatok
Te vagy az ki megért engem
Te vagy az ki elfogadja minden tettem
Soha ne mond,hogy ez a vég
Mert nekem belölled kell még
Álmomban velem vagy vigyázól rám
S ha nem vagy ott mégsem könynes lesz a párnám
Átölelsz és biztonságban vagyok
És nem érnek el azok az ocsmányságok
Ha azt mondod,"minden rendben"
Én elhiszem neked örökre az életben
De ha itt hagysz engem
Összetöröd szívem
Akkora darabokra,hogy nem lehet meggyógyítani
Csak átaposni rajta és a föld alá temetni
És ez az álom eleveszétését sose fogom tulélni
Sose fogok senkit ennyire szeretni
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lalapara.blog.hu/api/trackback/id/tr391795775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása