okt
4

Nem kapok levegőt
Ez nekem túl szoros nyakkörv

Egy ideje burokban élek
Csak mond a szemembe,hogy szeretlek
Ölelj magadhoz s ne engedj el
Ne mond soha hogy menned kell

[Ölelj és szóríts szívedhez]

Sötét van itt!     Félek!
Csak vissza fele lépek
Fogd meg a két kezem
És élezdfel a szívem
[élezd fel élezdd!]

Egy ideje burokban élek
Csak súgd a fülembe       Szeretlek
Had érezzem ,hogy élek
Had öleljelek csak téged
[Téged...Érezzem a szíved!]

Már kiakarok törni,szükségem van egy útra mely kivezet
Egy út mely egy szebb jövőbe vezet

Ahol érzem hogy szeretnek[szeretsz]
Hol szabadon lélegzek
[Lélegzel]
Hol tiéd vagyok
[enyém vagy]
S az életem neked adhatom
[életed]

Segíts,Félek [félek,segíts] Sötét van,fogy a levegő [elfogy ]
Ez nekem annyira rémisztő
[megijedttem]
Most utoljára hadj teret nekem
Ne szoríts vékony útra engem
[veled leszek]
Érezdd,hogy nicns még vége
Most[most]  most éledek újra végre

[éledj]

Vigyázz rám! [rám] Ölelj át!Fogg a kezem[két kezem]
S lépj előre végre velem
Vezess ki a sötétből
Ebből a félelemből[félek]

Egy ideje burokban élek
Csak súgd [súgd]a fülembe szeretlek
Had érezzem ,hogy élek
Tudom...Félek [félek]
Had öleljelek csa ktéged[téged,téged]

A bejegyzés trackback címe:

https://lalapara.blog.hu/api/trackback/id/tr141426448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása