feb
26

Csalódtam

| Szerző: LalaParanoia | 5:49 pm

Csalódtam benned

Mert te csak játszottál velem

Azt hitted naív vagyok

És érted megbolondulok

Bocs,de ez nálam nem jött be

Keres más pancsert a kördörbe

Őt majd kihúzod ,hátha beveszi azt a sok ocsmányságot

Hiába is.Te máshogy látod a világot

Neked játék az egész

De ez már elvész

Nem vagyokegy játékszer kivel játszhatsz

És majd eldobhatsz

Nem,nem hagyom én én vagyok

És az lesz amit én akarok

Nem kellesz többet nekem

Elengedtelek te is engem

És itt a vége,s nem többet nem látlak

Ha még is pusztáncsakátnézek ratad,s nem s hallak

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lalapara.blog.hu/api/trackback/id/tr621792808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása