okt
4

Vártam elget

| Szerző: LalaParanoia | 10:58 am

Vártam eleget
Nem kérek több levelet
Elegem van az életből
Ebből a szar földből
Mért nem tünsz már el?
Nem érted,hogy nem kell?
Nem kell a vígasztalás
Se te és senki más
Egyvalkire vártam
És otthagyot,és én csak álltam
Áltam,és vártam
De nem jött vissza,utánna rohantam
És megcsókoltam
De  ő elökött engem
Nem érted?Ő volt az életem
És csak őt szeretem!

A bejegyzés trackback címe:

https://lalapara.blog.hu/api/trackback/id/tr301426454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása